Totalt antall sidevisninger

søndag 29. april 2012

bilder fra Oslo

Et lite tilbakeblikk fra Oslo ferien min :-)

Ganske ryddig her nå faktisk -hehehe God seng!!!
Sidegate til Carl Johan rett nedenfor vinduet.

Dette var vel resultatet torsdag/fredag. Ble bittelitt på lørdag også.
Ps - får studere den Osloboka bedre til neste gang, fikk kjøpt den litt sent.. Man blir så mye klokere når man har et kart foran seg lissom.. Pluttselig skjønner man hvor inni granskauen man har havna.. og DET kan jo være kjekt :-) hihihihi  



Litt av gangen i etasjen min ved heisen (3.dje)

Så ingen kjendiser på Grand Hotell dessverre!! Det er vissnok her dem vanker.. ps kjekt å finne et 5 stjernes hotell på salg på restplass.no nemlig!!

Tok igrunn ikke så mange bilder når jeg tenker meg om.. kun av noen bygninger her og der. 

Lørdagen ble en koslig dag sammen med min gooooode vennine Monica!! Og jammen rakk jeg ikke fotballkampen  kl 18 akkuratt ævv... (men kunne likegodt gått glipp av den fillekampen der...)  - ikke sant Mona C...

En kaffekopp på verandaen nå, går det? sol, men litt småkaldt istad.. KLÆR!!



2 kommentarer:

  1. Det er fælt å kalle en fotballkamp for katastrofe, men denne var det. Så at folk gikk etter 20 min. Dette er FLAUT.

    Fint at du koste deg i Oslo da iallefall.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Grand Hotel er et fint hotell. Glad du koste deg!!!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..