Totalt antall sidevisninger

søndag 22. april 2012

Bittelitt shopping igjen

I går fant jeg endelig en passende fin sekk som jeg skal bruke på USA turen min! Og en enkel veske uten for mye fiksfakseri på. Og at Østfoldhallen hadde endel tilbud i går, var jo ikke å forakte det heller!


99 kr pr stk! 

På handlelista stod det også tynnere bukse og et par bh`r. Gjennomført altså :-)

MEN hva er dette da??? Falt for denne "kjolesaken".  utrolig nok. Litt dårlig bilde kanskje, men tror den blir fin med en tights under. Ved siden av er en kjempemyk vest. Brun. Tilbud dette her også selvsagt.

Om 2t sitter jeg på bussen til Skien! Vi får x fingra for 3 poeng i dag!! Evig optimist - jepp!!
ps - jeg MÅÅÅÅ IKKE handle noe godteri på taxfreen i dag!! Bare så det er sagt!! hehehe


2 kommentarer:

  1. Masse flotte kjøp :-) Vi bodde på Hvaler for 20 år siden, og da var det å ta turen til Fredrikstad for storhandling innimellom :-)

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem,Nostalgia

    SvarSlett
  2. Klar for å innta Unaiten!! :O) Det blir garantert en fantastisk tur, enjoy! :) Og du, vi MÅ bare ta en kaffe/is/brus/øl på Times Square! Skravle litt og se på folkelivet.... Jeg vet hvor du bor, og finner deg lett ;))

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..