Totalt antall sidevisninger

søndag 15. april 2012

krimbøker!!

På tideå rydde vekk påskas leste bøker, og legge frem de nyinnkjøpte, klar til å leses! (salg på Smart Club, se... medlemsfordel!)
 BLACKLANDS kan absolutt anbefales!
Den handler om en guttunge som graver et liket til onkelen sin, og så kontakter han morderen i fengselet for å få vite hvor på myra han skal grave. IKKE LURT!!! 
Den andre var en smule forutsigbar, hadde på følesen av å ha lest den før t.o.m, MEN den var oversatt til norsk i 2010, så da stemmer jo ikke det. Men det går fint an å lese den.


Alle til 69 kr, og DA kunne jeg jo ikke la være å være grådig..
Den underste boka kommer jeg selvsagt tilbake til :-) hehehe

1 kommentar:

  1. Blacklands hørte jeg mye flott om når jeg jobbet i bokhandel. Har hatt litt lyst til å lese den faktisk, men så er jeg gjerne for pysete for å lese krim.
    Kjekt tips det du ga om orkide-bytte. Jeg har aldri likte å ha avblomstrede planter fremme og da er det jo et godt tips for å få gleden fra det så lenge som mulig.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..