Totalt antall sidevisninger

tirsdag 10. april 2012

lurær på noe... har jæ glømt denna tru..



Håper dere kan tilgi meg for å ha holdt tilbake nyvaskede bilder av dette klenodiumet, hentet ned fra loftet endelig selvsagt.. For jeg og venninen min fikk jo skrudd den fra hverandre og fikk den ned loftsluka tilslutt :-)  eh, hva skrev jeg egentlig?? nyvaskede bilder?? jepp!!!! det går an!!! hehehehe

Ligger ute på finn nå altså, til 5000 kr.
Ellers må jeg kontakte en antikkbutikk eller museum hvis jeg ikke får solgt den privat. De antikkbutikkene gir jo bare halvparten av hva de kan selge den for, men jeg må jo finne den rette kjøper da..
Har altså slått fra meg ideen med å bruke den som blomsterkasse.... med tanke på alt regnet, så ser nok ikke den bra ut når høsten kommer..

3 kommentarer:

  1. Håper du får en fin kveld på stadion :) Fin markering for Knut Torbjørn!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så flott! Du må ikke selge denne, Ann Kristin! Den er jo helt nydelig.....

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..