Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. april 2012

Osloturen har startet!

Jepp, har nettopp ankommet Oslo & grand hotell. Mitt enkle enkeltrom, er helt supert altså. Måtte jo teste denne padda som jeg dro med på tur.. Og så må jeg, eh, tørke litt før jeg går ut for å finne meg noe å spise.. Bittelitt blødt kan man si.. Synd jeg ikke rakk å være med på synginga av barn av regnbuen her kl 12.. Hadde møtt opp, jeg. Var igrunn bra jeg tok med paraplyen.. Huska på norgesglassa dine Kate!! 3 stk. Sultengnager, så får komme emg UT Klem Ps tviler på om jeg får overført noen bilder på denne greia her. Fikk lasta ned bloggpress her om dagen (spurte i eplebutikken) - men skjønner ikke hva jegbskal gjøre videre.. Husker ikke hva han gutten sa nemlig.. Dere vet, BARE til å gjøre sånn og sånn og sånn.. Jaaaaaada.. Sukk.

5 kommentarer:

  1. Gleder meg masse til i morgen :-) Det er meldt bra vær fra kl 12 i morgen og det passer jo helt glimrende :D TALAST!!!!!!

    SvarSlett
  2. Det er jo supert Kate! Slutta og regne etterhvert her også istad. Hehehe - kan jo bli litt kjekt for deg til lørdag at det ikke plasker sånn!

    Ps Monica, skal prøve å holde meg unna city, så tråler vi den til lørdag på kryss og tvers, ikke sant!

    SvarSlett
  3. Ps, fant meg mat istad altså. Eller - dere var vel aldri i tvil om akkuratt DET hehehehe. Big horn steak house ble det, på Aker brygge.

    Det ble også en svart tynn pen bukse, grønn genser og en hard rock t-skjorte. Nå er beina mine sånn passe møre, så nå blir det x-ord, tv og så senga om et par timer. Etter Alkatraz da. En ganske vanlig "ferie" for Ann-Kristin altså. Ikke noe vill festing til langt på morrakvisten her nei! Opp og hopp tidlig på morra'n istedet!

    SvarSlett
  4. Hei.

    Så du er i hovedstaden du. Kos deg masse.

    Fikk ikke vært i Skien siden vi var der helgen før. Håper du er klar til kamp på lørdag.

    Når reiser du forresten til junaiten?

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Jeg drar til USA 22.mai. Kommer hjem 10. Juni. Nærmer seg ja! Jepp, er på hotellferie, jeg..
    Ble forresta bedt med til cupkampen mot Askim til tirsdag istad! Sitter på med en. Vi får vinkes til lørdag, Mona! Da mååååå vi vinne! Viktig kamp!!!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..