Totalt antall sidevisninger

mandag 28. mai 2012

Chicago

Bare et kjapt innlegg før det er sengetid.. Jepp- husk at klokka er 23.55 her jeg er nå... Vi stilte klokka 1t tilbake igjen før vi kom til byen. Altså er det nå 7 timer forskjell. Kroppen tenker amerikansk tidnden nå altså . Vi kom til hotellet rett ved Sears Tower, eller Willys tower som den har bytta navn til nå, rundt kl 17. Da hadde vi kjørt rundt i byen på kryss og tvers sightsing. Jeg og ei til dro rett til tårnet altså, tenkte det var best å gjøre unna det først. KØ.... Ca 2t, vi så ikke så nøye på klokka. Utsikten var selvsagt fantastisk, 102 etasjer. Det var en glassveranda som jeg gikk ut på. Høydeskrekker noe JEG IKKE HAR. Ble muligens litt shopping... Og så tok vi drosje til hard rock cafe, noen ganger er det greit å gjøre det enkelt! Et stykke unna altså. Sultne? Tull.. Det ble en biff på meg. God mat altså som det pleier. Reisefølget mitt var også storfornøyd! Hehehe, bør jeg nevne at det ble en stor handlepose med ut fra HRC shoppen... Jadda, bilder kommmer av shoppinga når jeg kommer hjem.. Glis! Vi gikk hjem, klokka var nesten 10 når vi var ved hotellet. La Quinta Inns & Suites. Imorra starter vi kl 9. En time senere enn vi pleier altså. Hehehe - reiselederen sa i dag at vi var en kjempeflink reisegruppe, vi satt nemlig pent på plassene våre i god tid FØR klokka 8 hver dag! En godt dressert saueflokk altså. Men jeg liker sauer jeg. Hihihi God natt! Dere skalnvel kanskje snart stå opp.. Går nesten i surr, jeg.. Mandag er det jo memorial day her i USA, lurer på om vi får merke noe til det, tror vi skal kjøre endel de 2 neste dagene. Sengetid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..