Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. mai 2012

De siste bildene

...hvertfall noen av de 127 bildene jeg knipset i dag.. Bedre å ta 50 bilder for mye, enn 1 for lite, tenkte jeg..

 Her på verandaen har vi sotti utrolig mye! Såvidt plass til 3 stk. 2 godstoler, bord og campingstol til meg. Husker jeg har overnatta her på madrass også.. spennede må vite!

 Trappa synes godt hvertfall!

 Gamle rommet mitt. (fra 1 klasse og oppover hvertfall. Mamma var sikker på at jeg kom til å bli lei denne rosa døra. Men det ble jeg ikke så!! Bobbysocks farger selvsagt.

 Utsikten fra rommet mitt. Nydelig, ikke sant! ps ned "fjellet" er det morsomt å ake! og stå på ski nedover!

 Det store soverromet.
 Det gamle badet. eh, skriker det 70-80 tallet her??
 Penstua
 kaminen. ikke så ille mye brukt akkuratt denne. Men fin da.

 Mamma ville ha oppskrifter på kjøkkenflisene :-) Dem brukte å følge disse .


 Mamma elsket disse endene!!
 Litt lavere benker pga rullestolen til mamma. og ikke dørterskler.
 Sommerepler. seftaholm.   Vi har også vinterepler. Nå står det fullstendig stillle oppi hue hva dem heter, men de er dritgode. Vi har??? nei...
 rips. (solbærbuska ser ut som den avgår ved døden snart..)

Lenge siden jeg har lekt her tydeligvis.. ser dere de 2 "søkkene" i fjellet? inni kroken der  midt på bildet er det et lite hulrom.. der gjemte jeg mange skatter..

jepp - nå er absolutt alt tømt... lang prosses dette her se.. I morgen er det et halvt år siden pappa`n min døde... tida har gått både fort og sakte på samme tid, hvis dere skjønner.. 

2 kommentarer:

  1. Koselig å se igjen, men veldig rart at rommene er tomme...

    Livet ruller og går selv om vi ikke alltid er klare for det, skjønner jeg.

    Klem<3

    SvarSlett
  2. ja, det er rart å se alt tomt.. og du har jo vært her så mye også. Mange minner i de veggene her, Myrte My!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..