Totalt antall sidevisninger

fredag 4. mai 2012

Helg alt jo

Ille fort denne uka har gått da!! Må nesten tenke så det knaker om jeg har gjort noe spenende denne uka... Knak. Jo på tirsdag 1.mai var jeg og en kollega i Askim, og så FFK gå videre i cupen.. Dårlig kamp, men hyggelig alikevel, mye skrævl! Onsdag fikk jeg gjort "noe" hagearbeide i den flotte vårsola både her hos meg og hjemme i huset. Klipte busker og klipte begge plenene. MULIGHETER for at huset blir solgt neste uke, eller hvertfall snart, spenende tid i vente uansett.. Men gruer meg til å levere nøkla... i går var jeg hos min gode vennine Mona. vI spiste god mat på BIfferiet i Moss. Jeg tok lammefilet. Huff, glemte å ta bilde, enda jeg hadde med kameraet.. Attegår'an skjerpings! I dag har jeg småsovet på sofaen etter jobb.. Sliten.. Når jeg endelig fikk opp øya, har jeg sotti foran dataen og studert hotellene og reiseruta i USA.. Erregud, om 3 uker er jeg faktisk der!! Suralistisk, følese, jeg har jo spart til denne turen i hele 4 år.. Hehehe oppi huet mitt har jeg starta ferien allerede.. Håper jeg får til å blogge endel da.. Ellers så blir det ille mange lange innlegg når jeg kommer hjem! Ser at det er internett på de fleste botellene vi skal være på. Bare jeg finner ut åssen jeg skal overføre bildene med bloggpress jeg så... Tror dere jeg får rota meg til å trene noe der nede da? Burde egentlig det pga ryggen som ikke er god når jeg sitter mye.. BUSS .. Flere av hotella har treningsrom og nesten alle har svømmebasseng... Og så blir det joe endel gååing, menikke alle steder vi overnatter er like spennende selvsagt. Jeg kan jo ha det som mål annenhverdag, ikke sant?. Sengetid. Jobbehelg, så ingen slaraffenliv på meg. God helg til dere alle

5 kommentarer:

  1. Du får vel plusse på en seier over VIF på søndag... Krysser fingrene.

    Tror den gåinga blir nok trim for deg, men det kan jo være godt å strekke litt i bassenget.
    Husker vi var i London og gikk og gikk og gikk og gikk... Sikkert flere mil daglig.

    Vi prekæs.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. God helg Elin!!

    Så omtenksomt Mona.. Kanskje jeg slipper å trene mener du.. Jodda, hehehe, kommer jo til å få gått mange mil på turen.. Men det skader ikke å ta med seg en treningstopp i alle tilfelle jeg får ånden over meg. Hehehe.

    Seier over VIF - ja takk. Har forresta skaffa meg bussbilett innover til kampen. 50 kr, da kunne jeg ikke la være, jeg har jo tidligvakt.

    Vi prekæs

    SvarSlett
  3. Å nei du, du slipper ikke unna treningen!!!!!! Annehver dag høres veldig fornuftig ut ;-)

    Skal bli spennende å se innleggene fra turen.

    SvarSlett
  4. sukk - du er jo sååååå streng mot meg Kate!!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..