Totalt antall sidevisninger

fredag 18. mai 2012

Mitt siste prosjekt

... snekkerskrinet til min far er nå forvandlet til de nydelige fargene rødt og hvitt :-)



Vansklig å se i sola kanskje, men oppi var det en blågrønnfarge. Gadd ikke male oppi altså.


Maling/lakk som tar rust. Men kjære, tørketid 10t!!! og denne malte jeg 2 ganger.  (jepp - malte et strøk i går på 17.mai t.o.m)

Drøy denne rødfargen her gitt... skrinet skal jo stå inne, så det gikk greit med vanlig vannbassert uttapå sa ho i butikken.  (rødfargen fra gangen og kottet - halvparten igjen!) Tørker fort denne da heldigvis.

Ble jo en del verktøy jeg dro med hjem hit lissom, og da kan man jo fiffe opp oppbevaringa litt!

ps - i dag skrev jeg under papirene hos megleren.. dvs - barndomshjemmet mitt ble jo solgt om tirsdag. Til Råde kommune da. Hører jeg ordet reguleringsplaner og kommuneplaner noe mer nå, så..
Tømmer siste rest til helga tror jeg. Dem overtar 18.6 da. En veldig rar følese!! Nå er det endelig lissom.

ps - USA kofferten begynner å fylle seg....

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Er det ffk-effekter du skal ha i denne kassa da? Hihi...

    Gleder meg til kamp i morgen. Pent vær og det hele. Da blir det nok en stadionburger på meg.
    Vi har kjøpt på L siste kampene (familie) for der koster det bare 110,-. Kanskje vi sees i iskøen??

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. L - da skal jeg holde et øye med deg i køen Mona! Jeg sverger til pølse i vaffel når jeg skal ha noe mat jeg da.. hihihihi

    ... er nok kjedelig verktøy som kommer tilbake oppi kassa :-) Nå har jeg et ekstra godt utvalg av skrutrekkere og sånn. Kjekt å ha.

    Nå skal jeg klippe meg, og så hjem og ta siste rest på Øra. Rekker det før kamp !
    see you soon!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..