Totalt antall sidevisninger

fredag 25. mai 2012

Nå hyyyyyler jeg snart høyt!

Skrev et laaaaangt innlegg i går kveld om mine 2 første dager i NY, men denne padda hengte seg opp.. Ser nå at det ikke er blitt lagret engang... Blæh! Hjelpegutten på turen hjalp meg å ordne denne igjen altså. Nå kjører vi mot Washington med bussen. Tar 3 t. Skal prøve å legge inn nytt innlegg senere.. Tror jeg. Jeg har det uansett kjempehyggelig på turen, men er jo sliten på kvelden - hehehe. Fikk shoppa litt i NY i går. Vært oppe på Empire State Building. Sett Ground Zero, der hvor twins tower stod. Båttur for å se frihetsgudinnen. Det regnet i går... Kos dere i sola hjemme. Ps det er ca40 stk med denne turen. Vil faktisk si jeg har vært meget sosial på denne turen! Hyggelige mennesker. Jeg er yngst.. Men det gjør jo ingenting. Klem fra ei som storkoser seg. Ps fikk med et visst tap i går Mona... Noen her er jo fotballintresserte selvsagt.. Har med FFK jakka mi.. Den svarte vindjakka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..