Totalt antall sidevisninger

tirsdag 22. mai 2012

USA ferien min har nå startet!




- Posted using BlogPress from my iPad -

Har nå ankommet Raddison blu Gardemoen. Kom hit i 18 tida altså. Tenkte det var godt å sove litt ekstra i natt, istedet for å stå opp før sola.













Som dere ser tok det ikke mange minuttene før jeg hadde laget meg kaffe!! Nespresso er jo ny for meg, men maskinen fiksa jeg lett. Men savna bruksanvisning på hvor mye vann/ stor eller liten kopp da..
Hehehe - ble minnet om reklamen med George Clooney og ho dama som hadde bytta koffert.. Hello mr decaffinato, I had expeckted you moore risretto. Og akkuratt dem 2 hadde jeg.




Utsikta mi fra rom 6121, ikke galt det her.. ( eh, ettermiddagssol=hot)



Spiste i restauranten her. God mat, men laaaaang ventetid! Hvertfall 40-50 min, for noe som jeg slafsa i meg på 10 min. Hehehe- neida, jeg spiste pent - hihihi
Hvis noen lurer ille så er det kyllingbryst, med maispure underst. Bønner og minigulrot, og portvinssky. Men hvor innigranskauen har de gjort av pottita??

Nå tror jeg mitt nye x-ordblad lokker! Og kanskje en kopp kaffe til. Ps, jeg er så heldig at jeg kan drikke kaffe på kvelden altså! (MEN jeg blir heller ikke VÅKEN) av kaffe på morra'n. Men drikker jeg for mye blir jeg småkvalm, og sånt kan man jo ikke utsette seg for!

God kveld videre, så kanskje dere pluttselig hører i fra meg om et par dager. Hvis jeg fikser den WIFI tilgangen på hotellene rundt omkring.

Klem fra ho som har reising som en stor hobby!

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Litt misunnelig her altså. Wow, your going to the big apple... Kos deg masse. Husk å ta med deg et par converse i str 37. Hihi☺ Bare tulla...

    Synd du går glipp av kampen. Eller kanskje ikke... Ikke akkurat høye i hatten om dagen. Nå MÅ dem vinne mot Brann. Dette MÅ snu...

    God tur. Endelig; drømmen som går i oppfyllelse. Nå har du venta lenge nok. Enjoy...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Ååå, heldige deg!!! Kos deg masse!

    :)

    SvarSlett
  3. God tur :) Ta masse bilder!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..