Totalt antall sidevisninger

søndag 6. mai 2012

VIF- FFK

Ja, nå har jeg endelig fått vært på Ullevål også da.. (synd det ikke var cupfinale i dag da!!! - eller - ikke sånn resultatmessig selvsagt...)  Hm. synes stadioen ser større ut på tv, jeg.... skuffa lissom.. Kom kanskje av at det "bare" var rundt 11000 der.. Tok supporterbussen innover altså, 50 kr - og da kunne jeg ikke dy meg selvsagt. SYKLET ned til byen t.o.m!!






Dårlig første omgang, bedre i andre - men resultet viste 3-2 når fløyta blåste, så det hjalp jo ikke..
Det er rart, man glemmer lissom forrige kamp, og så når neste kamp begynner, er håpet tent igjen. Haugesund hjemme om en uke.
Eller - 2 runde i cupen til onsdag - men da jobber jeg.

NÅ er det sengetid for Ann-Kristin!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..