Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. mai 2012

washington i går

Heisann Ser ut som det går dårlig med blogginga mi.. Ikke pokkern om jeg får posta innlegg via blogpress, så da får det muligens bli kun tekst, og bilderas når jeg kommer hjem. I går gikk turen til hovedstaden altså. 30 grader, så vi frøs ikke, hehehe Vi fikk se Kongressbygningen, hvor det skal være "fest" der til mandag på memrial day. Det er til minne om alle som omkom i de amerikanske krigene, og alle har fri. Vi så deretter Washingtonmomumentet, Linkolnmonumentet, VIetnam og Koreamonumentet. det hvite hus. Tilslutt var vi på Arlington Kirkegård. Enormt stort! Gravstedet til John F Kennedy. I 30 grader og sol, så gikkndet glatt ned 2 liter vann... Washington var egentlig en fin by, selvom vi ikke tusla så mye rundt. Helt anderledes enn NY selvsagt. Mer stil over byen lissom. Ps vi synes vi så Obama på trappa på det hvite hus, MEN det var vel bare en vakt vel.. Vi kom til hotellet vårt i 9 tida, utslitte selvsagt. Ps lommeboka var sikkert glad for at det ikke ble noe særlig shopping i går - hehehe. Jeg og noen til spiste middag når vi kom frem. Hadde ikke akkuratt lyst på stor kjøttmiddag, så det ble kalkunburger. Orka ikke det loffebrødet, men burgeren, salaten og potetene smakte ille godt. I dag ska vi til Amish landsbyen i Middlefield. Vi spiser lunsj der hos dem. Det går hittil greit med all busskjøringa, siden vi går så mye og stopper innimellom. I går gikk jeg 15000 skritt. Siden vi rulerer setene i bussen hver dag, så er eg nest først i dag.. Men så blir det å rykke bakover etterpå. Jeg tar masse bilder! I morra er det vel Chicago, det ser jeg også frem til. Da skal vi bo i byen. Hard rock cafe, here I come! Blogger pluttselig igjen! Ille stor klem fra ei som elsker å reise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..