Totalt antall sidevisninger

mandag 11. juni 2012

Alkatraz

Ja, nå er vi på vei ut til flyplassen. Vi kjørte over golden gate bridge for morro skyld, vi turister må jo ta bilder for siste gang på denne turen. I formiddag var vi på Alkatraz altså. Spennende å se hvordan de bodde, de stakkaraene. Kan ikke være lett å være så nærme byen, og likevel ikke komme dit. Nå gjenstår en lang flyreise.. Takk takk Mona C, skal få lagt inn bilder så fort jeg kan.. Tror jeg har fått tatt endel blinkskudd. Ps, ble ikke sko på deg vennen, men jeg hadde deg i tankene, str 37. Klem, og snakes,

1 kommentar:

  1. Nå har jeg vært gjennom alle innleggene dine fra turen. Ser ut som du har hatt det helt topp, blir morsomt å se bildene;-)

    Klem<3

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..