Totalt antall sidevisninger

lørdag 2. juni 2012

Denver i går, Arches nasjonalpark i dag.

Her går det unna som dere kanskje skjønner. Ikke så langt å kjøre i dag da. Vi dro altså først innom sentrum av Cheyenne, der har de store Cowboystøvler på torget. Så gikk turen til Denver i Colorado. Da vi kjørte mot byen hørte vi selvsagt Dynastiet melodien, nøye planlagt her se! Vi tusla rundt der i hovedgata i 2,5t. Hihihi- gjett gva som lå der... Jepp, ny vakker t- skjorte fra Hard Rock Cafe.. Fant ikke noe spennende i byen ( kofferten er kanskje litt full...) jeg og 2 til spiste lunsj på HRC på vei tilbake. Hamburger. Hihihi Reiselederen kjenner til meg og min elsk på de t- skjortene nå. Rart. Etter det kjørte vi gjennom varierende fjellnatur ved Rocky Mountains. Stort er bare forbokstaven! Colorado river fløt gjennom der også. Vi stoppet 1 t på Vailskisenter/by. Sikkert god stemning der på vinteren. Men ikke 10 ville hester hadde fått meg hverken ned eller opp de fjellskråningene der.. Tok en cappuchino der sammen med 5-6 andre da. Vi var ved hotellet ved Fruita rundt 18.30. Spiste på en meksikans restaurant i nærheten, 6 stk av oss. Veldig god mat, men for noen posjoner da! Everything is big in America - heter det jo.. Kom meg iseng i 23 tida. I dag ble det en veldig kort busstur. Vi var endel timer på Artches nasjonalpark i Utah, det er mange flotte sandstenslandskap skulpturer. Laget gjennom mange millioner år. Man blir helt overveldet over hvor enormt stort og flott det er. Eller Breathtaking, som en av oss sa. Vi spiste lunsj på en Denny's cafe like etterpå. Vi måtte drøye tida, for kunne ikke sjekke inn før kl 15. I Moab er vi nå altså. Nå har vi fri frem til kl 18. ( nå er klokka 16.25) da skal vi møtes for hyggelig sammenkomst her på hotellet, og så gå ut å spise etterpå. Hehehe, vi er jo ikke sammen noe særlig før på dagen mener jeg, hehehe. ps siden vi rullerer setene hver dag, så har jeg nå kommet meg nest bakerst i morra, før jeg tar fatt på å "jobbe meg" fremover igjen. Hihihi, siden vi hopper 2 seter, kommer vi oss rundt bussen på 3 uker. Jeg har jo vært foran, jeg. ( ca i Chicago minns jeg) og de foran og bak meg synes det er så kjekt at jeg setter meg først, så tar de peilig på sine egne seter utifra hvor jeg sitter. Minstemann får gjøre litt nyttig for seg, ikke sant! Hihihihi Nei, nå får jeg poste innlegget og så se over kofferten. Finne noe pentøy til i kveld, og pønske ut antrekket til i morra. Klokka 9 har vi dratt 2 dager nå. Klem fra turisten! Ps Blir så absolutt flere tematurer! Gjerne med overseas travel! Sør America turen er veldig fristandes nemlig! Den samme reiselederen hadde jo vært helt topp, men.. Sikkert bra de andre turene også.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som om du koser deg. Det er jo på tematurer en opplever mest. En vanlig chartertur så ligger en jo bare på stranda eller rundt poolen og det kan vi også gjøre hjemme, hvis du skjønner.

    Kos deg videre.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Tror du storkoser deg på ferie, Ann Kristin!! Misunner deg mange av disse stoppa her, altså ;) Synd vi ikke fikk til å møtes i New York, men det var jo litt tett program. Venter spent på en liten rapport fra NY også! :) Nyt de siste dagene nå, ferden går vel snart hjemover? Hva gjenstår...? Klem :)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..