Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. juni 2012

Denver, Rocky Mountains og Arches nasjonalpark

Tornerose sov litt dårlig i natt.. våknet kl 01, og var sikker på at jeg kunne stå opp snart, hehehe, men det var vel litt tidlig. vred meg til kl 04. Kort prosess, OPP! Sånn blir det når kroppen ikke skjønner 9t tidsforskjell, hehehe. Satt og koste meg med nettsidene til Overseas Travel, og studerte de andre turene.. Meldte meg på nyhetsbrev, så jeg er sikker på å ikke gå glipp av eventuelle nye turer. Sør America 2013 står høyt på prioriteringslista altså. fra kyst til kyst der og. Ta en titt da vel!!! reklame reklame!! Etter mine bilder og beskrivelser har dere jo et godt inntrykk!

Med litt kaffe og bittelitt amerikans sjokolade innen rekkevidde (synes jeg fortjener det siden jeg utrolig nok IKKE, gjenntar ikke har gått opp et eneste gram under ferien! (ikke ned heller riktignok, tiltross for all den kyllingsalaten jeg dytta i meg!) Det hadde jeg ikke trodd! Det er jo USA MENER JEG. Men det er et bevis på at man faktisk kan leve sundt der, bare man er bevisst!! skal legge inn endel middager/mat senere, så har dere bevis! Jepp, nok en rar hobby fra Ann-Kristin.

Fredag 1.juni
Cheyenne sentrum, hovedstaden i Wyoming (vi overnattet i nærheten) der har de store cowboysstøvler på torget. stilig!


Denver
Colorado (hører jeg dynasty melodien i hue nå tro? tull..)
Vi traska rundt her i 2,5t  på egenhånd. Skal vi se, ble det egentlig noen bilder herfra, bortsett fra maten min på HRC ? jepp, ny t-skjorte herfra, + caps.


Rocky Mountains
Dette var utrolig storslått natur vi kjørte igjennom i flere timer! Herregud, det er fjell vi bare har hørt om i geografitimene.  


 Vi møtte på mange og laaaaaange lastetog i USA, Flere på 100-200 vogner, trekt av flere lokomotiv.

 Denne turen er ikke ment for folk med høydeskrekk altså! styr unna!!

Ikke 10 ville hester ville fått meg til å sette utfor disse fjella her på slalomski!

Vi stoppa på et skisted, Vail.
 Bil laget av legoklosser, fra Legoland.






Arches nasjonalpark
lørdag fikk vi en kort kjøretur til Arches i staten UTAH.
Enormt flott!











Ikke redd for høyder denne jenta her nei!

Det var mange "hull" her. fasinerandes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..