Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. juni 2012

Gran Canyon bilder

Det var i dag (5.juni har jeg kommet til nå) vi måtte vaske beina synes Inger Torill, i den iskalde Colorado elva. Og siden jeg har lært at man må gjøre som sjefen sier, så... men brbr!
(og det kom så kjekt fra ei fra Alta at det her var jo akkuratt som hjemme.. huff, stakkars jente..)
Pressa frem et smil til Kari - alt er bare skuespill! 

Gran Canyon




Inger Torill synes jeg/vi måtte stå minst en meter fra dette stupet. javel da, ingen dingling med beina over kanten denne gang. Hadde vært fint med picnik her igrunn. nyte utsikten! 


 Og dette er bare en liten del av dette storslåtte landskapet som er 446 km langt, 29 km bredt, og 1,5 km dypt...


 

3 kommentarer:

  1. Heisann Ann-Kristin!
    Så gøy å se bilder fra turen din, gleder meg til fortsettelsen:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. ser ut som om du har hatt det helt fantastisk :) Kjekt å se bilder

    SvarSlett
  3. heisan jenter

    Det stemmer, helt fantastisk er nok det rette ordet, Kate!

    Du hadde sikkert kost deg på denne turen Kjersti, har stor sans for reisehobbyen din nemlig! Flere bilder kommer veldig fort!

    klem til dere begge!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..