Totalt antall sidevisninger

mandag 4. juni 2012

Hole'n Rock og Mesa Verde nasjonalpark

Ille kjapt før jeg stuper i seng ! ( klokka er 22.30 nemlig) Vi besøkte i dag Hole'n Rock først på dagen. Det er en hule som er bygd inni fjellet og som er blitt bevart alt orginalt siden 1974 var det vel. Vi kunne ikke ta bilder inne, men har noen postkort. Og gårdsplassen var jo litt av et syn og et eldorado for kameraene våre!! Tok bilder av massevis av gamle amerikanske skilt, gamle bensinpumper, biler m.m artig!! Noen timer senere var vi på Mesa Verde. Det er indianerne som har gravd ut i fjellene, mange rom. Vi gikk ned en bratt sti, godt og behagelig i over 30 varmegrader, hehehe. Dette området står på verdensarvlista visst. Så derfor er det jo ekstra artignå ha vært her. Utrolig flott utsikt der oppe også, var 2400 meter høyt minns jeg etter hukomelsen. Lunsjstoppet vårt i dag ble på subway, og hehehe, middagen ble takeaway pizza på meg og Kari.. Var jo knapt med spisesteder rundt her vi overnatter i dag.. ( husk det er søndag.. ) men siden JEG hadde flott utsikt og ikke ho, så tok vi med stolene ut hos meg, og satt og skrævla noen timer. Kom flere.. Enkleste er ofte det beste - heter det jo! I morra skal vi til indianerreservatet, det gleder jeg meg til. Sengetid!!! God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..