Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. juni 2012

Los Angles, Hollywood, og Santa Barbara - bilder

 Det var selvsagt NÅ jeg skulle hatt et kamera med bedre zoom..



 Vi stod oppe ved gangbrua midt på bildet når vi tok Hollywood bildet.


 Fant ikke Meat Loaf sånn i umiddelbar nærhet (dessuten har jeg ikke greid å finne ut om han har ei stjerne her!) Så det ble Micey Mouse istedet.. litt gjennskinn i det strålende sommerværet!

Ikke så glamorøst som man skulle tro denne gata her..

Sonja Henie.




Etter 17 dager på reisefot nådde vi altså vestkysten 8.juni. 
Santa Barbara stoppet vi litt i. 


En veldig koslig by. (eller er det tettsted tro..)


3 kommentarer:

  1. Moro å få være med på tur!!!

    Regner med du har en plan for neste reise?!

    Klem fra Elin

    SvarSlett
  2. hei Elin, så koslig du følger med!
    hihihi, planer begynner å formes oppi hue ja..
    sør America frister som sagt. Og også turen dem har hvor dem er innom Mexico & noe i USA.
    MEN kan neste tur bli like bra??
    klem

    SvarSlett
  3. Jeg har fulgt med på denne reisen og det frister å oppleve noe av det samme. Får vente til ungene blir store, tenker jeg, så kan mannen og jeg reise selv.

    Du får spare deg til et kamera til neste tur, selvom bildene er fine nå også.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..