Totalt antall sidevisninger

torsdag 14. juni 2012

Mye god mat i USA!

Nemlig, og ikke var det så vansklig å spise sundt heller! (frykta ille den der se...)

Bare se her




Vel, ops, FLYMATEN kunne vel bli sundere.. valgte riktignok kyllingfilet.. men lunsjalternativet?? 




Middag i NY på kvelden, ikke sulten etter overforinga på flyet, og magen min sa det var NATT!! Men kyllingsalat med avocado var vel dette her.

kyllingwrap


Hamburger , spiste ikke brødet minns jeg.


Mat hos amish folket. kokt oksekjøtt og panert kyllinglår


tja.. biff med løk I think. HRC Chicago


Kinamat. kylling ettellerannet. i byen hvor maispallasset var.

stekt tunfiskfilet
Rapid City
på den nedlagte brannstasjonen


ops, enda en hamburger her jo.. HRC Denver.

 Kyllingburrito


inni hampen.. en italiensk restaurant.. åjo, det var kyllingfilet med pasta med pestsaus, dryssa med pinjekjerner. 

også kyllingsalat med mexikans vri



ops da..

 

kyllingsalat med tacostrimler (eller hva det nå heter) HRC Las Vegas


kyllingfilet, avskjedmiddagen/kvelden
 
eh.. 

huff, nå er jeg flau.. og jeg som skulle vise sunn mat - jodda, men.. tror nok jeg skulka unna å ta bilde av alle de salatene.. og jeg som synes jeg knipsa mesteparten. subway 3-4 ganger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..