Totalt antall sidevisninger

søndag 10. juni 2012

San Fransisco dag 1

I går kom vi til SF altså. Turens siste stopp. Siden jeg hadde tidenes nysekuler på kvelden, så holdt jeg meg innendørs. Ikke var jeg sulten heller. I dag starta jeg traskinganetter frokost rundt 08.30. Etter å ha kjøpt den obligatoriske HRC t-skjorta på pir 39, gikk jeg rundt der, ikke alt var oppe. Pluttselig så jeg en 2timers sightsingbuss som gikk kl 10. Tok den, jeg. Kjørte rundt hele byen, og fikk sett masse. Ganske luftig på toppen, men det får tåles. (når man er så dum og ikke ta med seg jakke mener jeg) Little Italy, Chinatown, Washington square, Union square, City hall, Golden gate park, Lambart street ( den svingette gata) og selvsagt Golden Gate Bridge. ( stoppa der 15 min) gikk mer rundt på Pir 39. Mange seler holder til der, kjempenydelige. Og så er det jo alle mulige butikker og mat der da. Gikk senere opp til Lambart street for å ta nærbilde av den gata. Bratt oppover? Tullball. Vimsa rundt litt mer. Gikk til hotellet i halv 4 tida, slappe av litt før i kveld. Tømme ut kofferten og legge det pent.. Siden jeg skal bli med til Alkatraz i morra tidlig, må vi sette bagasjen på et rom før vi drar. I kveld skal vi altså ha avskjedsmiddagen vår, og da bør jeg kanskje finne noe fint å ha på meg, ikke sant.. Tror jeg har en ( krøllette) plan. Ps, Inger Torill, hvis du leser dette, så hadde du RETT, den Ghiradelli sjokoladen var ille god! Hehehe. Man må høre på lokalkjente!

1 kommentar:

  1. Hei.

    Tror du har hatt en knallfin tur med masse opplevelser. Kjekt at du har skrevet underveis, sånn at du ikke glemmer. Gleder meg til noen bilder.

    Og velkommen hjem snart.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..