Totalt antall sidevisninger

fredag 15. juni 2012

Shopping in the United States of America!

og nå var klesvaska tørr.. (hadde stabla så tett så det tok sin tid, hehehe - dere ser resultatet nå :-) )

og Ann-Kristin våknet forresten fremdeles FØR sola i dag.. opp 04.30 i dag. (ok da, sovna på sofaen kl 20 i går..) Man kan jo gjøre noe nyttig på morra`n lissom.. nemlig tenke på dere!


Fangsten min på hele 5 Hard Rock Cafeer! ps ble kanskje litt ekstra fra Chicago igrunn, 3 t-skjorter og en joggebukse derfra. ellers en fra New York, Las Vegas, Denver, Hollywood og San Fransisco. Capsen er fra Denver. Godt fornøyd!! 


Diverse andre t-skjorter. 2 fra Planet Hoolywood i New York. Rushmore, Cola, 2 fra Route 66, Gran Canyon, ulver fra Sør Dakota, SA. 


Lett blanding av tynne gensere og topper/singletter. Noe med america eagle merket. Billanbong. Cola shorts. 


Adidas treningstøy. sokker. nike sko, 

Sjokolade... ops, har visst muligens hvert småsjokolader inni den trikken lissom...


Diverse småsaker. Grytekluten helt øverst til venstre er fra Amish. tyggegummipakker er alltids kjekt å ha! Hvor andre steder enn i USA har dem tyggegummi med kakesmak forresta??? kulepenner... ble det 15 stk tro.. ops.. irriterer meg at jeg la igjen en "sjelden" en  på et sted vi skrev i ei gjestebok.. (indianerreservatet minns jeg) hadde det enda vært en vi hadde fra før som holiday inn el.lign. Det var flere enn meg som hadde veska full av kulepenner altså!!! hihihi knis




Er ikke denne flott!! skal finne et passende bilde å ha inni. 



ops, bildene kom på hue her ja.. indianersmykket jeg gikk med kjempemye. 


jepp - en stoooor pinssamling ble med hjem :-) tellet til eh, 51 stk... 


prøvde å finne alle statene vi var innom,, men mangler noen enda. de er formet sånn som staten ser ut.



noen av stedene vi var innom, eller hadde tilknyttning til. 




 hehehe!! samler her og... satser på gitarer, med stedsnavn for det meste. 


og med dette tror jeg kanskje jeg har kommet i mål med denne USA turen. tror jeg. kanskje det pluttselig kommer noen blinkskudd jeg har glemt. 

Lurer dere på om budsjettet holdt?

grunnpris tur
30 600
rom alenetillegg 
6800
shopping/mat
20500

og siden jeg hadde regnet med 20000 så var jo dette godt gjennomført! 

(har forsåvidt ikke regnet med hotelovernatting i forkant, og flybussen) 

Har jeg skrevet hvor langt med buss vi kjørte på de 19 dagene??
730 mil....

Takk for alle hyggelige kommentarer underveis!!! 
klem fra ei reiseglad jente! 
Ann-Kristin





6 kommentarer:

  1. oj oj oj der fant jeg jammen min overmann (kvinne) i shopping, så flink du har vært!!!

    regner med at du ikke skal ha alle t-skjortene selv, eller?
    Roma er tingen ja, vi har stort sett en hst tur dit, antagelig i oktober på oss i år ..
    ha en fin helg!
    Jorunn

    SvarSlett
  2. eh-- tenkte nå det da, Jorunn... T-skjorter er forbruksvarer vet du, så det er "lov" å hamstre! hihihi!!

    SvarSlett
  3. Virker som en veldig spennende og interessant tur du har vært på Ann-Kristin :) Jeg har ikke skrevet inn noen kommentarer underveis (må skjerpe meg på det tror jeg), men har fulgt med deg under turen, og vært ikke lite misunnelig kan du si :p
    Syns du var kjempeflink til å blogge underveis, og veldig moro å se alle bildene i etterkant.

    Kunne godt tenkt meg en sånn reise gjennom Australia jeg tror jeg. Har bestandig hatt en ting for Australia :)

    Uansett, ville bare si at det var kjempemoro å se hvordan du har hatt det på turen :D

    Klem fra Unn Toril

    SvarSlett
  4. Så koslig at du også følger med Unn Toril! Kan igrunn skjønne du er missunnelig, det hadde jeg vært på deg også, hihihi. tja, finnes sikkert en rundreise i Australia også da, må jo være det. Men det er ille kjekt hvis det er et norsk reiseleder da, ille tungt å konsentrere seg på engelsk såååå lenge, synes nå jeg.

    klem fra Ann-Kristin
    PS HÅPER alt står bra til med DEG altså!!

    SvarSlett
  5. Så heldig du er!!!! Mye fint der, ja :)

    SvarSlett
  6. Ikke så gæli budsjett dette med tanke på alt du har opplevd.
    Digger de svarte nike skoa. Sånne må jeg finne meg i England
    som vi forhåpentligvis skal tilbake til på høsten. Kanskje de
    har i Tyrkia? Hmmm...

    Du er god på shopping.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..