Totalt antall sidevisninger

torsdag 14. juni 2012

Siste dag, San Fransisco - bilder

Og så var turen komme til reisens endelige mål, dessverre...

San Fransisco



Selene stortrives på Fisherman`s wharf, rett ved pir 39

 Myldrende liv her ved pir 39. eller vel, dette var bittelitt for tidlig for folk flest..




Kabeltrikken jeg ikke rakk å ta, dvs det var så ille mye kø...

Satte meg altså spontant på en sightsing buss på 2t.




 Capitolbygningen.

 Golden bridge broa.
 og her er bussen min.





 Lombart street er den mest svingette gata.. gikk hit opp etter bussturen altså.
 ikke godt for mine elendige knær, disse bakkene her... men er man turist, så...


Før vi tok flyet hjem til Norge om søndag, så gikk turen til ALKATRAZ 
 




Huff, deprimerandes sted!!

....og nå tror jeg jeg har fått med meg det grøvste av bilder, men shopping og mat kommer snart. Dere får overbære alle mine USA innlegg på rappen.. love this holiday!! Koslig at mange følger meg på tur!!
(kanskje jeg skal vurdere å markedsføre bloggen litt mer neste gang også i tillegg.. hihihi)

Nå er det jobb om 15 min.. huff, har IKKE lyst til å begynne igjen! sånn er det med den saken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..